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dp.Flyers
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# 19.03.2014 - 18:55:20 |
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Hab eben auch vorbestellt...
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dp.DerDuKe
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# 26.03.2014 - 23:30:48 |
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Gamestar gibt 82 % ( Link) und 4Players 86 % ( Link), das ist doch schon mal durchaus positiv.
Btw gibt's jetzt einen offiziellen Gameplay-Trailer zur letzten Klasse: "Warlord" --> http://www.youtube.com/watch?v=vdi0Jkc6nyM
Zuletzt modifiziert von dp.DerDuKe am 26.03.2014 - 23:31:30
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dp.littletiny86
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# 27.03.2014 - 10:36:28 |
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Ich komm erst nächstes we etwas zum zocken bevor der Besuch da ist, aber bestellt ist es schon :-)
Müsste man mal gucken wie wir das dann mal mit nem game hinkriegen
Zitate vom CT 2015:
Poisen: "Ich will endlich einen Penis haben"
Corinna (Schwester von Nico)
"Ich bin eine gute Reiterin, ich mache das Beruflich, und ich bin günstig...."
WoT Platoon Unbekannter Mitfahrer
"Du hast 10 mal geschossen und nur 5 mal Penetriert, jetzt sag mir nicht du bist mit deinem Schaden zufrieden, oh ne das war ja ich....."
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dp.Henky
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# 27.03.2014 - 18:08:04 |
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ist vorbestellt.
werde aber erst ab 11.04 ins spielgeschehen eingreifen
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dp.DerDuKe
Dekan
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# 31.03.2014 - 13:12:57 |
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Release day, yeah! AoW3 ist aktuell #2 in der Steam Topseller Liste. Hoffentlich wird's so gut wie es scheint...
Zuletzt modifiziert von dp.DerDuKe am 31.03.2014 - 13:13:29
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dp.Zorg
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# 31.03.2014 - 13:16:48 |
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Habs mir gestern bestellt aber es wird ja erst heute um 18 Uhr CET released.
D.h. bei uns um 19 Uhr, oder?
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dp.DerDuKe
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# 31.03.2014 - 13:37:40 |
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Hab schon gesehen, dass Du es vorbestellt hast...
Japp, sollte um 19 Uhr released werden (d.h. ich mit meiner 1 Mbit Leitung kann es dann am Dienstag zocken... ).
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dp.littletiny86
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# 01.04.2014 - 15:16:03 |
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Gibs schon erste persönliche Meinungen? Hol es mir erst morgen
Zitate vom CT 2015:
Poisen: "Ich will endlich einen Penis haben"
Corinna (Schwester von Nico)
"Ich bin eine gute Reiterin, ich mache das Beruflich, und ich bin günstig...."
WoT Platoon Unbekannter Mitfahrer
"Du hast 10 mal geschossen und nur 5 mal Penetriert, jetzt sag mir nicht du bist mit deinem Schaden zufrieden, oh ne das war ja ich....."
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dp.Zorg
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# 01.04.2014 - 15:22:10 |
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Hab es gestern schon recht lange mit Beckmarine gespielt.
Der Start war etwas holpig, da sowohl ich als auch er erst mal den Port forwarden mussten.
Das habe ich bestimmt schon seit 10 Jahren bei keinem Spiel mehr machen müssen
Ein weiteres Manko waren die Echzeitkämpfe im MP. Keine Ahnung ob wir noch eine falsche Einstellung hatten, aber im MP muss man sich anschauen wie der Gegner kämpfe austrägt.
Das ist erstens total sinnlos, weil man in der Zeit sich auch um seine Sachen kümmern könnte und zudem sieht man was der andere für Einheiten hat und wie die angeschlagen sind.
Das Spiel selbst lief stabil und zügig, ohne Abstürze oder sonstiges. Die KI ist ziemlich aggro und man muss gut auf seine Sachen aufpassen.
Durch die ganzen Optionen sehe ich viel Potential, man kann sich auch während des Spiels noch deutlich umentscheiden in welche Richtung es geht.
So kann man beispielsweise andere Rassen in seine Armee einbauen, wenn man eine entsprechende Stadt erobert. Also Zwerge bei den Orks usw.
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dp.Flyers
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# 01.04.2014 - 18:43:24 |
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Ich fand in meiner ersten grösseren runde das das spiel schon teilweise recht langsam auf klicks reagiert hat...
Auch wenn man keine neuen Armeen oder Gebäude baut, das man jede runde sagen muss das man handelswaren herstellen möchte finde ich nervig.
DIe Kämpfe manuell spielen im style von der total war serie kann richtig spass machen und vorallem sinn, eine eigentlcih aussichtslose stadtbelagerung habe ich so für mich entscheiden können, leider verlief der 2. versuch weniger erfolgreich. Bogenschützen ftw.
Das ganze macht durchaus spass und ist das was ich mir von der total war reihe immer so ein bisschen erhofft hatte.
Wenn das ganze dann noch mit DLC´s aufgepimpt wird das man vielleicht andere szenarien bekommt... WOAH... dann schmeiss ich sogar CIV und Rome von der Platte!
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dp.DerDuKe
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# 02.04.2014 - 17:35:48 |
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Triumph kündigt den ersten Patch an, der wohl in den nächsten Tagen released wird:
"Hi everybody,
The dust is settling after launch; so it's time for an update! The team is very happy and humbled with the overall reception so far: reviews, sales, but most importantly we’re happy with overall fan reaction. But of course we can always do better. We’ve spent 39 months developing Age of Wonders III, and we're planning on supporting the game for a long period of time. We’ll release patches, free new features and dlc/expansion packs and we’re looking forward to implementing lots of feedback from the community. For the first update/patch, which will go live in the coming days we are looking at the following items:
Likely fixes:
* WQHD / QHD (up to 2560 x 1440 / 2560 *1600) native resolution display support (the Black & White boxes and blurry text should disappear)
* Frame Drops, particularly when having an army selected removed.
* AI Difficulty lowered for “Squire” – people dying a lot in the first Elven Court mission is not good.
* AI Global Spell Disjunction Spamming is limited
* AI Leaving their walls less quickly in combat
* Disabling of controller / joystick input to avoid camera drift
* Saving profile – e.g. graphics settings – fixed for the ‘Guest’ account.
New Features:
* Previous/Next Button for Cities (added to the city header)
* Quick Save Option.
This Auto-Steam update should drop in the next couple of days. This is just a start! We have many other updates and fixes in the works, including an option to disable observing multiplayer tactical combat between other players.
We are also looking for additional fixes for people having troubles with the online account system, folks getting the game to run through their routers, and compatibility with certain integrated Graphics Laptops / Tablets. Please check the Support Forums and Knowledge base for updates and don’t hesitate to contact us when you have trouble getting the game running smoothly on your equipment.
Thanks for your support!
-The Team @ Triumph"
Good news I'd say!
Edit: Hab mal zwei wichtige Punkte fett hervorgehoben!
Zuletzt modifiziert von dp.DerDuKe am 02.04.2014 - 17:37:47
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dp.Zorg
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# 02.04.2014 - 17:47:13 |
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Yay, Support für ein Spiel. Ist mindestens so oldschool wie port forwarding
Wenn sie das mit dem Beobachten bald raus machen, dann ist mein größtes Problem mit dem Spiel schon mal behoben.
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dp.littletiny86
Guru
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# 02.04.2014 - 18:19:44 |
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Hmmm, ich bin irgendwie heute an allen Läden für eine Grafikkarte vorbeigelaufen....
Testet ihr mal schön weiter, ich komm noch irgendwann dazu XD
Zitate vom CT 2015:
Poisen: "Ich will endlich einen Penis haben"
Corinna (Schwester von Nico)
"Ich bin eine gute Reiterin, ich mache das Beruflich, und ich bin günstig...."
WoT Platoon Unbekannter Mitfahrer
"Du hast 10 mal geschossen und nur 5 mal Penetriert, jetzt sag mir nicht du bist mit deinem Schaden zufrieden, oh ne das war ja ich....."
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dp.DerDuKe
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# 06.04.2014 - 15:08:10 |
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dp.DerDuKe
Dekan
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# 10.04.2014 - 20:18:27 |
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Patch 1.09 ist draußen. Der Changelog liest sich wie folgt:
Changelog AoW3 Patch 1.09 | Change Log:
Compatibility
• WQHD / QHD (up to 2560 x 1440 / 2560 *1600) native resolution display support (the Black & White boxes and blurry text should disappear). Fix has been verified to work up to and including a resolution of 2560x1660.
• Fixed an issue for people using Intel HD Graphics - specifically for HD4000 and Surface 2 Pro - in combination with certain driver version, that caused a crash when opening interface screens - e.g. starting the game, opening options menu, skill book, etc.
Performance
• Fixed frame drop when armies were selected.
• Fixed decreasing frame rate occurring during extended play, particularly in longer battles.
• Fixed a memory leak when Windows was locked.
• Optimized a feature effecting maps with water, which should now show increased framerate.
AI Improvements
• Fixed some cases where the tactical AI would come out from behind the walls of cities and fortresses too soon.
• Stopped the AI spamming disjunction, so players can now use global magic more easily.
• Fixed an issue where the tactical AI would cast a resurrection spell on an invalid target.
• Made 'squire' AI easier to beat.
• AI settings for players were changed to compensate for this change, to keep the same level of challenge on normal difficulty.
• Using the 'restart' option in a campaign map now returns the player to the briefing, allowing map difficulty to be changed.
Scenario & Campaign
• Campaign: Heroes being mind controlled no longer causes you to instantly lose a campaign map if you rescue them by the end of combat.
• Campaign: Heroes which are protected by the 'resurgence' effect - e.g. the theocrat's 'rebirth' spell - can now die in tactical combat without causing you to lose the campaign map, as long as you win the battle that they die in.
• Blightmouth Crater: Closed a gap in impassable mountains.
• Blightmouth Crater: Removed two superfluous hearts of the blight.
• Blightmouth Crater: Fixed the behavior of independent armies.
• Elven Resurgence: Player 6 now starts with more gold mines, making the starting positions more balanced.
• 4th Elven Court map: Independents no longer interfere with one of the starting quests.
• 4th Commonwealth map: Fixed a message that missed an icon under specific circumstances.
• 5th Commonwealth map: A 'defeat leader' quest no longer reveals that leader's position.
• 5th Commonwealth map: Fixed a story message that had overlapping lines of text.
• 6th Elven Court & Commonwealth maps: Prevented story characters from dying when you are victorious.
• 6th Elven Court and Commonwealth maps: Added a few building upgrades to starting cities to give the player a better starting situation and more options.
Other Fixes.
• Fixed settings - e.g. graphics settings - not being saved when using the 'guest' profile.
• Fixed an issue when logging in with usernames of two characters.
• Fixed the stack confirm movement button being disabled in some situations when a stack was auto-moving.
• Fixed a rare crash caused by a player razing a city with a heart of blight, tropics, etc in its domain
• Fixed an issue where a backstab bonus wasn't being correctly applied. This led to situations where a unit could backstab a target without flanking it.
• Fixed a crash triggered by clicking on a "You lost your throne city!" event.
• Fixed a crash triggered by selecting a 'Egg has hatched' after loading the save game.
• Fixed the 'Remove army from event list' shortcut key function so armies are properly removed from the list.
• Fixed an issue where the 'Protect your leader and throne city' quest failed to complete on victory.
• The game now ignores controller input, to prevent camera drift when a controller is plugged in.
• 'Spring of life' now rewards units when explored.
• When creating a new custom leader, the field for setting a name is now left empty by default.
Balance:
• 'Shrine of smiting' is no longer 'Devout', nerfing 'Shrine of smiting' doom stacks which relied on stacking 'Devout' bonuses for the 'Smiting prayer bolts'.
• 'Shadow stalker' now does cold damage. This fixes an issue where rogues had limited options vs. blight immune troops.
• Increased the research costs of skills to slow down progression through the skill tree.
• Increased cost of racial tier 3 unit building to 300 gold and 100 mana.
• Decreased the base production of cities.
• Fixed issue with 'Libraries' and 'Observatories' generating too much knowledge.
Features:
• Added buttons on either side of the city name that cycle through cities owned by the player.
• We added a quick save option, bound under CTRL+S by default.
• Added extra text to the preview popup when attacking a city wall. Players can now see the hit points the wall have remaining as they plan their attack. |
Was sind eure Erfahrungen mit dem Game? Mir macht's jedenfalls 'ne Menge Fun!
Zuletzt modifiziert von dp.DerDuKe am 10.04.2014 - 20:18:44
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